مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: تفاهم نامه با ۴ هیات ورزشی بسکتبال، ژیمناستیک، بدمینتون و شطرنج به منظور توسعه ورزش همگانی منعقد شد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور تقویت ورزش دانش آموزی و همچنین ایجاد بستر مناسب در تعامل و همکاری سازنده با هیات‌های ورزشی در حوزه توسعه فرهنگ ورزش همگانی و همکاری در پرورش استعداد‌های درخشان ورزشی، نسبت به طراحی پروژه بزرگ تحت عنوان مسیر مشترک در توسعه ورزش اقدام کرده است.

او افزود: در فاز نخست این پروژه، انعقاد تفاهم نامه همکاری با ۴ هیات ورزشی استان خوزستان شامل؛ هیات بسکتبال، هیات ژیمناستیک، هیات بدمینتون و هیات شطرنج با هدف استعدادیابی ورزشی ۳۰ هزار دانش آموز دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول، پرورش استعداد‌های درخشان در ۲ تیپ کانون عمومی و حرفه‌ای و توانمندسازی ۱۲۰ دبیر و آموزگاران تربیت بدنی پیش بینی شده است.

نیسی گمراوی اظهار داشت: همچنین برنامه ریزی جهت اجرای فاز دوم پروژه در برگیرنده رشته‌های دوومیدانی، شنا، والیبال و تنیس روی میز بعمل آمده که امید است با اجرای کامل این پروژه شاهد تحولی شگرف در حوزه ورزش دانش آموزی، همگانی کردن رشته‌های ورزشی تحت پوشش و همچنین ارائه الگویی موفق در تعامل و همکاری بین هیات‌های ورزشی و ورزش دانش آموزی باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.