مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت درباره واکسیناسیون داوطلبان در فاز سوم مطالعه انسانی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حامد حسینی مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت در نشست خبری روند واکسیناسیون و ساخت واکسن کووایران برکت اظهار کرد: تاکنون در فازسوم مطاله واکسن کووایران برکت ، ۱۰ هزار و ۵۰۰ داوطلب در تهران و کرج وارد مطالعه شده‌اند و تزریق به ۹۵۰۰ داوطلب دیگر هم طی روز‌های آینده در ۴ شهر مشهد، بوشهر، اصفهان وشیراز انجام خواهدشد.
 
حسینی گفت: افتخار دارم که در تیم تحقیقاتی واکسن برکت بودم.

او با بیان اینکه در پژوهش‌های بالینی کمتر اتفاق افتاده که مشارکت مردمی را داشته باشیم، گفت: از همه داوطلبان ویژه تشکر می‌کنم و تا چند روز آینده در شهرستان‌ها نیز پذیرای آن‌ها هستیم.

مجری تیم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه در مطالعه فاز سوم ١٣ هزار و اندی واکسن و ۶ هزار و اندی واکسن نما را دریافت می‌کنند، گفت: معیار عارضه معیار خوبی برای سنجش نیست.

او با بیان اینکه برای مجوز اورژانسی باید مطالعه فاز سوم به نیمه برسد، بیان کرد: ما بر روی سویه انگلیسی تست انجام دادیم و تقاضا دادیم نمونه سویه‌های دیگر هم دریافت کنیم.

حسینی گفت: در مطالعه کووایران برکت به داوطلبان گوشزد می‌کنیم که تا چند ماه آینده هیچ واکسنی را نزنند و برای افراد داوطلب فاز سوم اگر زمان واکسیناسیون عمومی آن‌ها بر اساس گروه سنی و ... مشخص شود وظیفه داریم اعلام کنیم واکسن یا واکسن نما را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: واکسن ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار