استاندار بوشهر گفت: ۳۹ هزار نفر از جمعیت استان تا کنون یک یا دو دوز واکسن کرونا زده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون بوشهر بیان کرد: ۳۹ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده به طوری که برخی از این افراد هر دو دوز واکسن و برخی هم یک دوز واکسن کرونا دریافت کردند.

او افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر برپا شده است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته افراد دارای اولویت طبق پیامک دریافتی از مرکز بهداشت، به این مرکز مراجعه می‌کنند و واکسینه می‌شوند.

 استاندار بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد جمعیت بالای ۷۵ سال و ۷۲ درصد جمعیت بالای ۸۰ سال و ۵۵ درصد جمعیت بین ۷۰ تا ۷۵ سال استان بوشهر واکسینه شدند.

گراوند عنوان کرد: خدمات و تلاش‌های کارکنان بهداشتی مراکز بهداشت استان در اجرای عملیات واکسیناسیون قابل ستایش است و با تامین واکسن مورد نیاز در استان روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

۳۹ هزار نفر در بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند


بیشتر بخوانید


او در ادامه ضمن بازدید از پروژه دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی بوشهر بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل طرح دانشکده دندانپزشکی بوشهر اختصاص یافت.

استاندار بوشهر گفت: خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی که با همت بنیاد ۱۵ خرداد در حال ساخت است، ۹۴ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود مشکل آب و برق این پروژه هرچه زودتر برطرف و این خوابگاه تا تیر مورد بهره برداری قرار گیرد.

۳۹ هزار نفر در بوشهر واکسن کرونا دریافت کردند

گراوند افزود: کار‌های خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که با بهره برداری از آن‌ها تحولی مهم در دانشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.