مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم انعقاد تفاهم نامه پست بانک گفت: همکاری شرکت ملی پست و پست بانک در ارائه خدمت به مشتریان ، تجربه ای مبتنی بر مشتری محوری است و رضایت مندی مخاطبین را برای دو طرف به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رمضانعلی سبحانی فر در آیین انعقاد تفاهم نامه پست و پست بانک که صبح امروز نهم خرداد 1400 انجام شد، «شبکه پستی کشور» را دارای ظرفیت هایی بی شمار برای ارائه خدمات اجرایی به نیابت از بانک ها در سراسر کشور دانست.

معاون وزیر ارتباطات، خدمات گسترده پست در سراسر کشور به‌ویژه مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته را یادآور شد و گفت: ارائه خدمات بانکی به کمک پست در محل سکونت مشتریان گامی مهم در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و رضایت‌بخش است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها دارد.

او گفت : خدماتی از قبیل احراز هویت مکانی، افتتاح حساب، توزیع کارتهای مشتریان، ارسال دسته چک و توزیع اخطاریه ها و ابلاغیه ها مواردی است که جزو خدمات قابل ارائه پست به شمار می آید.

استفاده از زیرساخت شبکه پرداخت بانکداری الکترونیک توسط موزعین شرکت ملی پست وبهره برداری از ظرفیت شرکتهای پرداخت الکترونیک psp طرف قرارداد با پست بانک از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.


بیشتر بخوانید



تحقق جایگاه واقعی پست در اقتصاد ملی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.