مدیر عامل شرکت کارانساج لوتوس یزد گفت: با توجه به نیاز صنعت نساجی یزد طراحی و ساخت دستگاه‌های عملیاتی تکمیل پوشاک در دستور کار شرکت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد سلطانی، مدیرعامل شرکت کارانساج لوتوس یزد، گفت: با توجه به نیاز صنعت نساجی و پوشاک استان یزد تصمیم به طراحی و ساخت دستگاه‌های عملیاتی تکمیل پوشاک آماده گرفتیم و زمینه فعالیت این شرکت، تولید فرمولاسیون مواد ضدآب و ضد لک در صنعت نساجی است.

او ساخت فرمولاسیون جدید را یک نوآوری مهم دانست و افزود: مزیتی که ما ایجاد کردیم این است که تکمیل‌های ضد آب و ضد لک را که قبلا بر روی پارچه انجام می‌شد با استفاده از دستگاه های جدید بر روی پوشاک آماده و دوخته شده اعمال کردیم.

سلطانی تصریح کرد: تولید لباس‌های کندسوز، پارچه‌های معطر و پوشاک هوشمند از جمله اهداف شرکت است که امیدوار هستیم با حمایت‌های مسئولان به نتیجه برسد.

فرخ نیا عضو هیئت مدیره این شرکت و هیئت مدیره انجمن نساجی استان یزد نیز پشتکار و فعالیت مداوم در صنعت نساجی را از ویژگی‌های اصلی این شرکت دانست و گفت: ارائه مشاوره از سوی این شرکت به شرکت‌های نوپای مستقر در پارک علم و فناوری یزد، در واقع ادای دین به افرادی است که سال‌ها در این مجموعه ما را یاری کردند.

او افزود: توسعه کشور از طریق فناوری و نو آوری محقق می‌شود همچنین پارک‌های علم و فناوری با کمک به ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل کرده، بار سنگینی را از دوش دولت برمی دارند.

فرخ نیا با اشاره به حضور روز افزون بر ۳۵۰ شرکت در پارک علم و فناوری یزد به عنوان سرمایه گرانسنگ اقتدار استان ادامه داد: گاهی اوقات ناآگاهی از رویدادهای مثبتی که در پارک علم و فناوری افتاده است موجب بی مهری‌هایی از سوی نهاد‌های دولتی و برخی سازمان‌ها می شود.

او اظهار کرد: مدیران عامل شرکت‌های فناوری به جای تمرکز بر روی ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه خود درگیر مسائل اداری و مالی نهاد‌هایی مانند دارایی، تامین اجتماعی و... می‌شوند که این روند مطلوب نیست و باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.