شهربانو منصوریان ووشوکار ایرانی در واکنش به پیروزی خواهرش در برابر حریف چینی در خاک چین، پستی را در صفحه خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان ووشوکار ایرانی در واکنش به بازی فوق‌العاده خواهرش الهه منصوریان با قهرمان و سوپر استار چین پستی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، به گفته این ورزشکار پست منتشرشده توسط تیم حریف یعنی کشور چین برای الهه منصوریان ساخته شده است.

شهربانو منصوریان در توضیحات این پست نوشت:

"خانمی که در تصویر به صورت مچاله شده میبینین، قهرمان و سوپر استار چینه. یک فایتر سرشناس که دیشب در کشور خودش مقابل الهه روی رینگ رفت.
الهه منصوریان که حالا تنها ایرانی حاضر در سازمان معتبر wlf محسوب میشه، در اولین مسابقه، قهرمان جهان رو توی خاک خودش و در کشور چین اینجوری تحقیر کرد. در شبی که رسانه‌های چینی و تلویزیون‌های مختلف برای حمایت از قهرمان چینی اومده بودن، قهرمان کشورمون تک و تنها به روی رینگ رفت و چنان با اقتدار مبارزه کرد که تلویزیون چین این کلیپ زیبا رو برای الهه ساخت و منتشر کرد.

الهه به غیر از خدا و دعای مردم به چیزی احتیاج نداره، اما به عنوان یک ایرانی وقتی چنین شرایط نابرابری رو میبینم، حالم خراب میشه. الهه منصوریان (و دیگر دختران قهرمان سرزمین من) می‌تونن بدون رعایت بعضی از مسائل (مثل پوشش اسلامی) در سازمان‌های بزرگ حضور داشته باشند، پول کلان به جیب بزنن و به شدت مورد استقبال قرار بگیرن. اما دختران قهرمانی مثل الهه با پوشش و موازین کشورمون وارد مسابقات میشن که این شرایط رو برای اون‌ها بسیار سخت میکنه.

امیدوارم رسانه ملی و دیگر عزیزان قدر دختران قهرمان و پرافتخار ایران رو بیشتر بدونن.
الهه مثل همیشه خدا و مردم رو داره. بدون حاشیه، توقع و البته بی سر و صدا میره برای قهرمانی و کمربند wlf.
تعدادی از دوستان رسانه‌ای و هواداران الهه، خواستار ویدیوی مسابقه دیشب شدند. من از طریق الهه پیگیر شدم و چینی‌ها ویدیوی بازی رو به ما دادند و خوشحالم که شما هم مسابقه الهه رو تماشا میکنین.
خیلی‌ها در مورد مسابقه بعدی الهه پرسیدن که حتما اطلاع‌رسانی میشه.
خدا رو شکر حال الهه خوبه و خودش رو برای مسابقه بعدی آماده میکنه.
این مسابقات اونقدر برای چینی‌ها و رزمی‌کار‌ها مهمه که ستاره‌هایی مثل جکی‌جان و جت‌لی تماشاگر این مبارزه‌ها میشن.
به زودی خبر‌های جدیدی خواهیم داشت
تو قهرمانی... شک نکن"

الهه منصوریان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.