ملی پوش فوتبال ایران درباره  تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احسان حاج صفی ملی پوش فوتبال ایران درباره  تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش عنوان کرد:  شرایط اردو از زمانی که به جزیره کیش آمده ایم خوب است. اصلی‌ترین امکانات را در اختیارمان قرار داده اند و شرایط چمن نیز مطلوب است. تمرینات به خوبی انجام می‌شود و هر روز نسبت به دیروز بهتر می‌شویم. چند روز دیگر بازی‌های مهمی داریم و امیدواریم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد بازی ایران برابر هنگ کنگ و سبک بازی دفاعی ایران برابر این حریف بیان کرد: ۱۰۰ درصد همینطور خواهد بود. ما در بازی‌های باقی مانده دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن نداریم چرا که در بازی‌های رفت امتیاز زیادی از دست داده ایم. بازیکنان شرایط را به خوبی درک کرده و با تمرکز بالا در تمرینات شرکت می‌کنند. هنگ کنگ بسیار تیم چغری است و در بازی رفت به سختی توانستیم ۲ گل برابر این تیم به ثمر برسانیم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تمام تمرکزمان بر روی مسابقات است.

حاج صفی درباره نتیجه نگرفتن تیم ملی ایران در بازی‌های قبلی اظهار کرد: انتظارات از تیم ملی خیلی بالا است و بازیکنان خیلی جوان هستند. بازیکنان بسیار خوبی داریم و لژیونر‌ها هم بسیار سرحال هستند. قطعا دست سرمربی با حضور این بازیکنان خیلی باز است و البته انتخاب ۱۱ بازیکن آماده کار سختی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار