مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار کیلومتر احداث شبکه گازرسانی انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدان شاهی، گفت: استان یزد با وسعت بیشتر از ۷۴ هزار کیلومتر به عنوان یکی از وسیع‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود، به همین دلیل توسعه گازرسانی به تمام نقاط استان نیازمند توسعه شبکه‌های گازرسانی است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به وسعت زیاد و داشتن مناطق صعب العبور، گازرسانی به بخش زیادی از مسیر‌ها با برنامه ریزی‌ها و تدابیر اندیشیده شده به اتمام رسیده و تاکنون بیش از ۱۱ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی انجام گرفته است.

او گفت: این میزان شبکه گازرسانی، شامل ۹ هزار و ۲۹۹ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و یک هزار و ۷۱۲ کیلومتر شبکه فولادی، است.

علی اکبر میدانشاهی، افزود: با این میزان شبکه گذاری، حدود ۴۸۵ هزار مشترک جذب و بیش از ۲۵۶ هزار انشعاب نصب شده که جذب بیش از یک هزار و ۷۱۶ مشترک و نصب یک هزار و ۳۲۵ انشعاب در مدت کوتاه سال جاری صورت پذیرفته و ماحصل این اقدامات گازرسانی به تمامی ۲۱ شهر استان و ۶۲۲ روستای واجد شرایط و نهایتا بهره مندی ۹۹ درصد جمعیت استان از گاز طبیعی بوده است.

میدان شاهی در پایان یاد آور شد: علی رغم این حجم از توسعه در اقصی نقاط استان و گازرسانی به بخش‌های مختلف، خدمت رسانی توسط خادمان مردم در شرکت گاز استان یزد، همچنان بدون وقفه ادامه دارد و در سال جاری نیز شاهد بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به تعداد دیگری از روستا‌های استان و همچنین صنایع خواهیم بود.

او تصریح کرد: خوشبختانه با پیشرفتی که در روند اجرای پروژه‌ها مشهود است، یقینا در سال جاری نیز همچون سال گذشته به اهداف پیش بینی شده دست خواهیم یافت و شاهد توسعه شبکه‌های گازرسانی و به دنبال آن بهره مندی هر چه بیشتر جمعیت استان از این نعمت خدادادی خواهیم بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.