مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان رفسنجان گفت: نمایشگاه مجازی کتاب با ۱۵۰۰ عنوان کتاب در سایت rafsanjanketab.ir قابل مشاهده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدحمید سجادی ،مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان رفسنجان گفت: نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان در راستای برنامه‌های پایتختی کتاب کشور است که شامل ۱۵۰۰ عنوان کتاب می باشد که علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در سایت rafsanjanketab.ir کتاب‌ها را مشاهده کنند.

مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان رفسنجان با اشاره به اینکه لیست کتاب‌های انتخاب شده، معرفی شده از گروه‌های معتبر است که در حوزه کتاب کودک و نوجوان در کشور فعالیت می‌کنند.

او عنوان کرد: در خلال نمایشگاه کتاب یک‌سری کارگاه‌ها برگزار می‌شود که با توجه به اینکه افتتاحیه نمایشگاه امروز همزمان با روز جهانی علم است، کارگاه امروز هم مربوط به روز جهانی علم بود و یک‌سری لایو جزو برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود که روز جمعه یکی از این لایو‌ها با آقای قناد مجری کودک و نوجوان است.

سجادی اضافه کرد: همچنین یک‌سری کارگاه به‌صورت فیلم آموزشی در حوزه کتاب کودک و نوجوان داریم که در فضای مجازی منتشر می‌کنیم که بتوانیم نمایشگاه پرباری داشته باشیم.

او اظهار کرد:  برای کسانی که در سایت عضو شدند ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شده است.

سجادی با اشاره به اینکه مشاوره آنلاین به خانواده‌ها برای خرید کتاب هم انجام می‌شود، گفت: شماره‌ای روی پوستر‌های نمایشگاه پخش شده است که خانواده‌ها می‌توانند برای خرید کتاب با آن تماس گرفته و راهنمایی شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.