رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش علت سقوط عرشه پل لرداسرای رانکوه املش که روز گذشته منجر به مرگ یک کارگر شد، را سهل انگاری و بی توجهی پیمانکار به رعایت موارد ایمنی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یوسفی رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش گفت: پل روستای لرداسرای رانکوه املش براثر سیلاب سال ۹۷ تخریب شده بود که رایزنی ها برای مرمت این پل ادامه داشت و بعد از تصویب و ابلاغ و تأمین اعتبار۳۰۰ میلیون تومانی کار مرمت از ۲ هفته پیش توسط پیمانکار آغاز شد.

وی افزود: عصر روز گذشته پس از جک زدن زیر پل و در حین همسان سازی با سینه دیگرپل جک از زیر کار در رفته و عرشه روی جک نشست کرده که در این بین یک کارگر کوچصفهانی دچار حادثه شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان املش گفت: در این حادثه دو پای کارگر زیر عرشه پل قرار گرفته اما نیروهای امدادی در اولین ساعات در محل حادثه حضورپیدا کرده و بایک سری کارهای اولیه پیشنهاد قطع ۲ پای فرد حادثه دیده را می دهند که وی نمی پذیرد و پس از تحمل حدود ۳ ساعت درد فوت می کند.

یوسفی گفت: امروز صبح ۲ دستگاه جرثقیل از رشت در محل حادثه حضوریافته و مشغول بلندکردن عرشه ۳۰۰ یا ۴۰۰ تنی پل از روی پای جسد هستند تا جسد این کارگر را از زیر عرشه نشست کرده خارج کنند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه و با جمعیت ۴۴ هزارنفری در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.