فرمانده انتظامی استان ایلام:

امنیت انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است

سردار القاصی مهر گفت: تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در همایش فرماندهان انتظامی و نواحی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، گفت: نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاری انتخابات دوره‌های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه و برنامه‌ریزی جامع ، این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

او با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان خادمان ملت در جهت تامین امنیت این مهم به وظیفه قانونی و شرعی خود در چارچوب قانون عمل خواهد کرد و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات ادامه داد: امنیت انتخابات هر چقدر پایدار‌تر باشد مشارکت‌های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌شود.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، اظهار کرد: ۴ هزار نیرو در جهت تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل در ۷۷۱ صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.

او بیان کرد: یکی از راهبرد‌های نیروی انتظامی در انتخابات امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی استان با تمامی توان در زمینه تامین امنیت تلاش خواهند کرد و ان شاءالله در روز ۲۸ خرداد ماه زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم خواهند کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پلیس استان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای امنیت مطلوب تا پایان انتخابات تلاش خواهد کرد، افزود: بحمدالله وحدت و همدلی بی‌نظیری در بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج و سایر ارگان‌ها و ادارات وجود دارد و با بهره مندی از این ظرفیت‌ها و برنامه ریزی جامع امنیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌ها را تأمین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از همکاری و تلاش‌های سپاه امیرالمومنین (ع) استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیشرو قدردانی کرد.

در ادامه سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه و ناجا نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه هستند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است و نقش مهمی در ارتقای امنیت کشور در منطقه دارد.

او افزود: در این شرایط زمانی حساس همه ما وظیفه داریم ضمن استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، با هوشیاری و آگاهی کامل در انتخاب فرد اصلح گام برداریم و کوچکترین توجهی به یاوه گویی‌های دشمنان نداشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.