سرهنگ علی محمدی با بیان اینکه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارند، گفت: هدف اصلی در کوپ‌ها رضایت مندی مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع روسای پیشگیری و فرماندهان کوپ‌های شهرستان‌های تابعه استان گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم ماموریت‌های ناجا هستند و مهم‌ترین و گسترده‌ترین بخش نیروی انتظامی در راستای تامین و توسعه نظم و امنیت محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه اعتماد سازی و جلب رضایت مردم دو مقوله‌ای است که نیروی انتظامی در انجام فعالیت‌های خود به عنوان هدف مد نظر قرار داده است افزود: امنیت خواسته به حق مردم است و بدون همکاری آنان تامین نخواهد شد و نیروی انتظامی برای تحقق این امر تلاش بی وقفه‌ای داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: رعایت انضباط بخصوص انضباط ظاهری مهم‌ترین مشخصه پلیس شایسته است و پلیس در کنار تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی مطلوب در جامعه، باید دارای انضباط معنوی و ظاهری باشد.

سرهنگ علی محمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کل مجموعه پلیس پیشگیری استان بر همکاری همه جانبه این پلیس با یکدیگر تأکید کرد و گفت:بایستی امنیت و احساس امنیت در استان را بیش از پیش افزایش داده تا شاهد امنیتی پایدار و رضایتمندی مردم باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.