فرماندار اسدآباد:

با هرگونه تبلیغات زود هنگام برخورد قانونی می شود/ ممنوعیت حضور مدیران اداره ها در ساعات اداری و غیر اداری در ستادهای تبلیغاتی

فرماندار اسدآباد گفت:تبلیغات زودهنگام تخلف بوده و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید کتابی,فرماندار اسدآباد با اشاره به آغاز تبلیغات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی از بیستم خرداد ماه گفت:تبلیغات زودهنگام تخلف بوده و با هر گونه موارد تبلیغات برخورد قانونی خواهد شد.

 اودر ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد تاکید کرد: دادگستری ، دادستانی ، هیئت نظارت، بازرسی و کمیته نظارت بر تبلیغات زودهنگام ودر صورت اصرار و تشدید هریک از داوطلبان بر تبلیغات زودهنگام بابرخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اعلام آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای برگزاری انتخابات افزود: مدیران اداره ها در هر سطوحی حتی خارج از ساعات اداری حق حضور در هیچ کدام از ستادهای تبلیغاتی را ندارند .

کتابی همچنین با اشاره به اینکه نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخابات شهرستان بر عهده دانشکده علوم پزشکی خواهد بود گفت:در انتخابات باتوجه به شرایط کرونا مولفه مشارکت و سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود و  به  همین منظور در همه حوزه های انتخابی شهرستانموارد شیوه نامه های  بهداشتی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.