دارندگان تلفن همراه می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷، سرویس صدقه پیامکی را فعال و صدقه خود را پرداخت نمایند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: صدقه پرداختی مردم نیکوکار استان بر اساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

او افزود: امسال مردم نیکوکار استان، مبلغ ۶۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش‌های پرداخت الکترونیکی برای این امر در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: دارندگان تلفن همراه می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷، سرویس صدقه پیامکی خود را فعال و با تعیین مبلغ مورد نظر، به‌صورت خودکار تا زمان دلخواه روزانه صدقه خود را پرداخت نمایند.

او اظهار داشت: سامانه کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir از دیگر روش‌های پرداخت صدقه است و در این روش با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی انجام می‌شود.

محمدی تصریح کرد: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوی#۸۸۷۷* و تعیین مبلغ مورد نظر، صدقه خود را پرداخت نمایند.

محمدی اضافه کرد: نصب برنامه سنا در تلفن همراه از دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی صدقه است.

او ادامه داد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار