رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام رئیسی شعارهای ستاد‌های تبلیغاتی این نامزد را بیان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام تکیه ای، رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:اجرای عدالت، ساماندهی معیشت و اخلاق‌مداری سه شعار اصلی ستاد‌های تبلیغاتی این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

او افزود:رقیب اصلی سیدابراهیم رئیسی، اشرافی‌گری، فساد و ناکارآمدی است که باعث ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده و حضور پررنگی در اجتماع دارد.

حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: هرگونه تخریب دیگر نامزد‌های انتخابات را محکوم می‌کنیم و در فعالیت‌های تبلیغاتی تنها از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و برنامه‌های سیدابراهیم رئیسی برای حل و رفع مشکلات سخن می‌گویم.

او با بیان این که تمام تبلیغات ستاد‌های سیدابراهیم رئیسی، مردم محور است، عنوان کرد: شعار ما هر خانه یک ستاد است چراکه مردم جذب شعار‌های سیدابراهیم رئیسی شده اند و نحوه اجرای ایشان را در عرصه عمل دیده اند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی سیدابراهیم رئیسی حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات را هدف اصلی ستاد‌های تبلیغاتی این نامزد دانست و گفت: ستاد‌های ایشان از دل مردم برخاسته و تلاش می‌کنیم علاوه بر تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات، در شناسایی کاندیدای اصلح به ایشان کمک کنیم.

او در ادامه از احتمال حضور آقای رئیسی در روز‌ها و هفته‌های آینده در قم خبر داد و گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری، تاکنون اجازه سفر‌های استانی و دیدار‌های عمومی را برای نامزد‌های انتخابات صادر نکرده است اما در صورتی که این مجوز صادر شود نخستین مقصد سفرهای استانی  رئیسی از قم خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
هی روزگار...................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
بقیه نامزدا چی؟
آخرین اخبار