پلیس راه از تردد خودروها در کهگیلویه و بويراحمد جلوگیری می کند

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌ های تردد در محور‌های ورودی و خروجی استان از پس فردا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ بهنام ویسی پور رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۱۲ خردادماه) تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه (۱۷ خردادماه) محدودیت تردد در ورودی و خروجی محور‌های استان اعمال می‌شود.
 
ویسی پور افزود: در ایام تعطیلات ورود خودرو‌ ها با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌ ها با پلاک‌ های بومی در محور‌های ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.
 
او اضافه کرد: پلیس راه با همه توان، تجهیزات و امکانات در سطح استان مستقر و از تردد خودرو‌ها با پلاک غیربومی، در ورودی و خروجی محور‌های ارتباطی استان جلوگیری می‌شود.
 
ویسی پور با بیان اینکه انتظار داریم که مردم استان طی مدت اجرای طرح محدودیت تردد از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند، بیان کرد: در صورت اصرار بر تردد و تمرد از قانون، اعمال قانون یک میلیون تومانی در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی یا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در شهر‌های با وضعیت نارنجی و زرد کرونایی اعمال می‌شود.

او ادامه داد: دوربین‌ های جاده‌ ای نیز خودرو‌های پلاک غیربومی را رصد و اعمال قانون می‌کنند.
 
رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: در طرح محدودیت تردد تذکر و ارشاد، برگشت و عودت خودرو و نهایتا اعمال قانون در دستور کار پلیس قرار دارد. همچنین این محدودیت‌ های تردد شامل ناوگان عمومی حمل بار و مسافر نمی‌ شوند.
 
ویسی پور بیان کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده نکردن از کمر بند ایمنی و استفاده کردن از تلفن همراه در حین رانندگی در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
 
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.