رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: با موافقت اعضای کارگروه و از محل اعتبارات بانک‌ها، ۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان در حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند.

او افزود: در سال گذشته، ۱۳۳ واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت کرده اند که از این تعداد ۴ واحد صنعتی به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۱۲۹ واحد به ارزش حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال، سرمایه در گردش می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید استان سمنان نیز، تا این جلسه، مشکلات بیش از ۱۲۵۵ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت مانع زدایی از واحد‌های تولیدی، ۲۶۸۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

علی تشنه دل با اشاره به برخی ابلاغیه‌های ارسال شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار داشت: با توجه به قطعی برق در روز‌های اخیر و بمنظور تامین سوخت دیزل ژنراتور‌های واحد‌های که قطعی برق دارند مقرر شد فرآیندی در سامانه تجارت آسان در استان‌ها راه اندازی و بصورت سیستمی سوخت مورد نیاز شرکت‌ها پس از تائید شرکت‌های توزیع برق و پخش فرآورده‌های نفتی تامین شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.