مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از تایید پراخت تسهیلات کم بهره به شرکت‌ها و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سیدیاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در نشست کارگروه اعطای بسته تسهیلات حمایتی به فعالان حوره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان گفت : تسهیلات کم‌بهره به ۶ شرکت متقاضی با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد ریال در  استان پرداخت می‌شود.

او با اشاره به موافقت با پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره‌شده به شرکت‌ها و فعالان حوزه فاوا استان افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه و ارتقای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، توسعه اشتغال‌آفرینی، تسهیلات ویژه‌ای به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: از تعداد ۶ طرح متقاضی، ۳ طرح در بخش شرکت‌های غیرنوپا و ۳ طرح در بخش کسب و کار‌های پلتفرمی مورد بررسی قرار گرفت و با پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به این طرح‌ها موافقت شد.

حسن پور با اشاره به استقبال جوانان از کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات، افزود: با ارائه تسهیلات کم بهره می‌توان کسب و کار‌های جدید و اشتغال پایدار در استان ایجاد کرد و از این طریق اثرات مثبتی در رشد اقتصادی استان به وجود آورد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان یادآور شد: تسهیلات نقدی و غیرنقدی از طریق سامانه‌های ایران کارفا، ایران‌نوآفرین و با انعقاد تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و پست بانک به کسب و کار‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار