رنگآبی عنوان جدیدترین فیلم لعیارحیمی کارگردان زیر ۲۰ سال شیرازی است که در این فیلم به موضوع آب و انرژی پرداخته و با روایتی شاعرانه مسئله کم آبی را به تصویر کشیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لعیارحیمی که چندی پیش با مستند سیرچه در جشنواره شهرهای جدید کشور _ عالیشهر جایزه فیلم منتخب جشنواره را از شهر صدرا دریافت کرده بود، این بار داستان فیلمش را در صفحه نقاشی دختربچه ای هشت ساله پیش برده است.

با پایان یافتن مراحل تدوین، در بخش فیلم داستانی -جشنواره یونسکو- شرکت داده و آماده رقابت با دیگر آثار شده است.

این کارگردان جوان که دوره آموزشی و فعالیت خود را با گروه هشگینکمان به مدیریت مسیحارحیمی آغاز کرده از آینده حرفه فیلمسازی خود می گوید و با خشنودی به فعالیت تیمی و گروهی اشاره کرده و تاکید می کند که برای کشف استعداد و توانمندی هایمان باید در سن نوجوانی اقدام کنیم و با انتخاب رشته مناسب بهترین استفاده را از دانشگاه و فرصت های آموزشی داشته باشیم.

لعیارحیمی نویسنده و کارگردان این فیلم با اشاره به مدیریت حرفه ای برنامه ها گفت: به هر حال من و دیگر دوستانم طبق استعداد و علاقه شخصیمان پذیرفتیم که با گروه هشگینکمان پیش برویم و از این بابت اطمینان داریم که با برنامه هایی که مشاوران هنری گروه برای اعضا در نظرگرفتند، مسیر موفقیت را به خوبی طی خواهیم کرد.

دیگر عوامل فیلم رنگابی شامل بازیگران: النا نیازی و ساناز دهقانی، صداپیشه: هستی کرمی، تهیه کنندگان: مسیحارحیمی و اسماعیل پرویزی، تدوین وصداگذاری: محمدناصریراد، تصویربردار: اسماعیل پرویزی، نورپرداز: مهدی فلامرزی، صدابردار: زهرا ستاری، منشی صحنه: ملیناسیرت بخش، برنامه ریز: علیرضاشهسواری فرد، طراح صحنه و لباس: فائزه کریمی، مدیرصحنه: حسن ابراهیمی نژاد، مدیرتولید: محمد زارع، جلوه های گرافیکی: محمدرازدار، عکاس: نگین نبی زاده، گریم: باران وفادار، جامه دار: طاهره ارجمند هستند.

دیگر اعضای گروه، ندا نوروزی، حامد ارشادی، سحر اشرف، ملیکاباقرپور، آناهیتاایمانی هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Masiha
۱۲:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
عاااالی
ممنون از باشگاه خبرنگاران
آخرین اخبار