رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوع بودن سفر به این استان در تعطیلات نیمه خرداد (۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد) خبر داد و گفت: خودروی متخلفان بین پنج تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه  گفت: محدودیت سفر به کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور از ساعت ۱۲ ظهر فردا (چهارشنبه - ۱۲ خرداد) آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این تصمیم بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال می‌شود، از اجرای جدی آن خبر داد و اظهار داشت: متخلفان مشمول جریمه نقدی خواهند شد.

سرهنگ حیدری یادآور شد: طرح ممنوعیت سفر‌های استانی بدون توجه به رنگ بندی شهر‌ها و سفر‌های درون استانی نیز بر اساس رنگ بندی‌های اعلام شده اجرا و عوامل پلیس راهور و راه بر اجرای دقیق آن نظارت دارند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سیاست پلیس در محرله اول ارشاد و راهنمایی شهروندان است، تاکید کرد: چنانچه افراد برای سفر غیرمجاز خود اصرار ورزیده و به توصیه‌ها و راهنمایی‌های ماموران بی توجه باشند برای ورود به شهر‌های قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال و برای ورود به شهر‌های نارنجی نیز مبلغ پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

وی همچنین از استقرار ماموران پلیس راه و انتظامی در مبادی وردی شهر‌های مختلف استان کرمانشاه در تاریخ یاد شده خبر داد و از هموطنان خواست قانون و دستور العمل‌های صادره را رعایت کنند.

سرهنگ حیدری گفت: ممنوعیت سفر شامل سیستم حمل و نقل عمومی مانند هواپیما، اتوبوس و قطار، خودرو‌های انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و حمل کالا‌های اساسی نمی‌شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.