پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro در حال تولید است و به زودی آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرکز شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند بر نمایشگر گوشی‌ها به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها تبدیل شده است. استفاده از یک نمایشگر با کیفیت علاوه بر افزایش فروش محصولات شرکت‌ها می‌تواند به ترقیب شدن کاربران برای خرید یک گوشی نیز کمک کند چرا که نمایشگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی است و می‌تواند بر سلامتی چشم افراد تاثیر مستقیم بگذارد.

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی و محصولات مربوط به فناوری شرکت اپل بوده که در سال‌های اخیر بخش عمده بازار را از آن خود کرده است. شرکت سامسونگ مدت‌هاست که تامین کننده اصلی نمایشگر‌های آیفون شرکت اپل است و به لطف پیشرفت‌های فن آوری کره‌ای در این زمینه، توانست تامین حدود ۸۰ میلیون واحد نمایشگر برای اپل را دریافت کند؛ همچنین در میان آن‌ها پنل‌های LTE OLED ۱۲۰Hz هرتز برای آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس نیز احتمالا وجود خواهد داشت.

تولید پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro

آخرین جزئیات از پنل‌های جدید سامسونگ

به نظر می‌رسد OLED‌های سریع و کم مصرف LPTO فقط به مدل‌های پیشرفته آیفون ۱۳ راه پیدا می‌کنند. LG و BOE مابقی سفارشات نمایشگر‌های OLED آیفون ۱۳ و ۱۳ را پر می‌کنند. تخمین زده می‌شود که LG Display حدود ۳۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کند.

از آنجا که به زودی خانواده آیفون ۱۲ قطع نخواهد شد، تا پایان سال جاری سامسونگ ۱۲۰ میلیون صفحه نمایش OLED ارسال می‌کند و LG Display ۵۰ میلیون صفحه را ایمن می‌کند، در حالی که BOE ۹ میلیون صفحه نهایی را تحویل می‌دهد. طبق گفته کاشناسان امسال تولید پنل‌های OLED حدود یک ماه زودتر آغاز شده است و گزارش‌های قبلی خبر از عرضه آیفون ۱۳ به بازار، در ماه سپتامبر می‌‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار