رئیس ستاد انتخابات قم گفت:اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات طبق زمان‌بندی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بیژن سلیمان پور ،معاون سیاسی امنیتی استانداری قم عصر سه شنبه در پایان جلسه ستاد انتخابات قم در شهرستان کهک در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو طبق برنامه زمان بندی انجام شده است و گزارشی که از کمیته‌های گوناگون داریم که حکایت آمادگی کامل برای یک انتخابات با مشارکت حداکثری و حضور چشمگیر آحاد مردم در پای صندوق‌های اخذ رای  دارد.

او افزود: از حیث بهداشتی نیز تدابیر خیلی جدی اندیشیده شده است تا همه شهروندان با آسودگی خاطر در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

رئیس ستاد انتخابات قم ادامه داد: برای رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی تعداد شعبه‌ها را افزایش دادیم و شعبه‌ها را نیز قبل از حضور مردم برای رای گیری گندزدایی می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم تصریح کرد: افرادی که در شعب اخذ رای مستقر می‌شوند نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت؛ اثر انگشت را حذف کردیم که نیاز به لمس مکرر یک استامپ از سوی افراد نباشد.

سلیمان پور تاکید کرد: شرایطی را فراهم می‌کنیم که مردم با خیال راحت و آسوده پای صندوق حاضر شوند و در این امر مقدس برای میهن خود و همچنین برای اعتلای کشور و پیشرفت منطقه خودشان به‌کاندیدای اصلح مورد نظر رای بدهند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار