فرماندار نهبندان گفت: داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر وروستا باید در انتخابات ازدایره قانون واخلاق خارج نشوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در نشست هم اندیشی با دواطلبان ششمین دوره انتخابات شهر و روستا گفت: وقتی فردی می‌خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهرو روستا، در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خودش، عامل به قانون باشد.

او افزود: عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی به منزله این است که داوطلب هیچ‌گونه تقیّدی به قانون ندارد.

بیکی بیان کرد:گفته‌های داوطلبان باید براساس واقعیت باشد تا مردم انتخابی آگاهانه و از روی پختگی و آرامش داشته باشند.

فرماندار نهبندان گفت: اهمیت شورا‌ها آن قدر بالاست که در اسلام، مبانی دینی برای آن وجود دارد و در آموزه‌های دینی ما تاکید بسیاری بر مشاوره در همه امور شده است.

او با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی در توسعه و افزایش مشارکت مردم گفت: تمامی مراحل رای گیری الکترونیکی است که این شفافیت انتخابات را می‌رساند.

مشارکت مردم نهبندان مثال زدنی است

بیکی فرماندار نهبندان گفت:در تمامی دوره‌های انتخاباتی مشارکت مردم نهبندان نسبت به میانگین کشوری بالا و مثال زدنی بوده است.

او افزود: این نشان دهنده پایبندی مردم شهرستان به نظام و قوانین است.

بیکی گفت: مشارکت بالا آثار مثبتی در حل مشکلات شهر‌ها و روستا‌ها به همراه خواهد داشت.

فرماندار نهبندان بابیان اینکه انتخابات باشکوه، سالم و بی‌طرفانه و با حضور اقشار مختلف مردم باید برگزار شود گفت: دواطلبان شورا‌ها و مسئولین نسیبت به مشارکت حداکثری مردم کمک کنند.

انتهای پیام /  ط آ

 

 


اوافزود:شور و نشاط انتخاباتی همراه با برنامه ریزی مناسب باید در فضای انتخابات ایجاد شود و در فضایی آرام انتخاباتی پرشکوه برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.