مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می‌شود در تابستان امسال بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ هنرجوی هنرستان‌های استان در طرح کارورزی شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، گفت: پیش بینی می‌شود در تابستان امسال بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ هنرجوی هنرستان‌های استان در طرح کارورزی شرکت کرده و به صورت عملی به تقویت مهارت‌ها و آموخته‌های علمی خود بپردازند.

وی افزود: همایش بلوغ سیاسی رأی اولی‌ها بیست و چهارم خرداد ماه با حضور استاندار و مسئولین استانی به منظور افزایش مشارکت و حضور پرشور شهروندان در انتخابات، برگزار می‌شود.

واقعی با اشاره به کمبود فضای آموزشی و پرورش در مرکز استان، گفت: در ۱۰ سایت مسکن مهر ۲۰۰ کلاس درس باید احداث شود و از محل اعتبارات ملی در سال گذشته ۱۰۶ میلیارد تومان به این منظور اختصاص یافته که این میزان نسبت به مدت مشابه، ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اجرای ۲۸ پروژه آموزشی، پرورشی و عمرانی در مرکز استان خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه‌ها ۸ فضای پرورشی و ۹۵ کلاس درس به مجموعه‌ی فضا‌های آموزشی، پرورشی و عمرانی شهرستان بیرجند افزوده می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار