دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در سیزدهمین دوره از انتخابات همانند ادوار پیشین، تبلیغات مایوس‌کننده و پُر هزینه دشمنان را بی‌نتیجه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی آرسته دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان گفت: دشمنان از جمله آمریکا، انگلیس، صهیونیسم و عربستان سعودی همواره از ابتدای انقلاب تاکنون و به‌ویژه پیش از برگزاری انتخابات‌های متعدد با به‌کارگیری بیش از ۲۰۰ کانال و شبکه ماهواره‌ای و رادیویی دنبال تحریک مردم علیه انقلاب و تخطئه نظام جمهوری اسلامی بودند.

او اظهار کرد: آن‌ها در همه ادوار مشاهده کردند که تمام این تلاش‌هاو هزینه آن‌ها با صفوف پرشور مردم در صحنه انتخابات‌های متعدد هیچ تاثیری نداشته است و از این رفتار انقلابی مردم متعجب شده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون هجمه‌های بسیاری علیه نظام شده است، ولی مردمی که انقلاب را مال خود می‌دانند هیچگاه دلسرد نشدند و مصمم‌تر از پیش در تمام صحنه‌های انقلاب بویژه انتخابات حاضر شده‌اند.

او به عنوان فردی که از اول انقلاب در قالب مسئولیت‌های متعدد در هیات اجرایی و نظارت در صحنه انتخابات حاضر بوده است گفت: این انقلاب مردمی است و مردم به‌دلیل علاقه به امام راحل بنیانگذار و رهبر معظم انقلاب از سال ۵۸ با آری گفتن ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌ها حضور داشتند.

آرسته با تاکید بر انتخاب اصلح و آگاهانه گفت: مردم باید با انتخابی صحیح و فارغ از تاثیر جو و تبلیغات به افراد کارآمدی رای بدهند که بتواند مسئولیت چهار یا هشت سال ریاست‌جمهوری کشور را به نحو احسن انجام دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: هیچ کدام از انتخابات انتصابی نبوده است و مردم از ابتدای انقلاب تاکنون آزادانه به هر فردی که دلخواه آن‌ها بوده رای دادند و باید عواقب عملکرد او را در بحث اقتصادی و یا مدیریت صحیح یا ناصحیح بپذیرند.

او با توجه به اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور به مردم توصیه کرد که با مشورت با افراد مطلع و بی‌طرف به انتخابی آگاهانه دست بزنند گفت: باید فردی به عنوان رییس‌جمهوری منتخب شود که از تمام نیرو‌های جوان و پُر استعداد در کابینه دولت آینده استفاده کند.

آرسته با رد این نظر و تبلیغ منفی که نباید در انتخابات شرکت کرد چون اوضاع و احوال یا وضع اقتصادی مردم خوب نیست افزود: حضور و مشارکت در انتخابات برای حفظ نظام جمهوری اسلامی واجب است و با نیامدن در صحنه انتخابات هیچگاه مشکلات رفع نمی‌شود.

او به مردم توصیه کرد که به تبلیغات انتخاباتی وکانال‌های خارجی توجه نکنند زیرا آن‌ها درست راهنمایی نمی‌کنند و به‌دنبال انتخاب فردی هستند که با خودشان هاهنگ باشد و به جای آن باید به تبلیغات صدا و سیما و برنامه‌ها و گفته‌های نامزد‌ها دقت کنند تا بر این اساس تشخیص دهند کدام یک راه صحیح را در پیش دارند.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان مُزین به تقدیم بیش از ۲۳ هزار شهیدی است که همه در وصیت‌نامه‌هایشان بر حفظ انقلاب سفارش و تاکید کردند گفت: آخرین حرف سردار شهید قاسم سلیمانی این بود که در تمام جهات انقلاب، مردم باید در صحنه حاضر باشند و شناسنامه آن شهید به‌دلیل حضور در تمام انتخابات دیگر جای مهر نداشت.

او با تاکید بر اینکه باید همه در برابر حضور در صحنه انتخابات احساس مسئولیت کنند و خانواده و اطرافیان خود را به مشارکت در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز ترغیب کنند گفت: اگر مدیریت قوی شود دیگر نیازی به خارج نداریم، زیرا هیچگاه آن‌ها دلسوز ما نبودند.

آرسته تصریح کرد: انتخابات شورا‌ها هم از اهمیت خاص خودش برخوردار است و باید افراد بومی از بین نامزد‌ها انتخاب شوند که بتوانند در مدت چهارسال اقدامات مناسبی برای اصفهان انجام بدهند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه منتخبان مردم باید افرادی باشند که نه برای منافع مالی و شخصی خودشان بلکه برای منافع این مردم مستضعف کار کنند گفت: امید است تا در ۲۸ خرداد با حضور پرشور و انتخاب اصلح به دنیا بگوییم با همه مشکلات و با این همه تحریم‌ها، آمدیم تا بگوییم می‌خواهیم خودمان بر خودمان حکومت کنیم.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان به نامزد‌ها نیز توصیه کرد که از تخریب یکدیگر برای مقبولیت خود بپرهیزند، زیرا این کار صحیحی نیست در دوره‌های قبل در برخی از مناظره‌ها شاهد بودیم که افراد برای رای آوردن سیاه‌نمایی می‌کردند و بعضی از مردم ساده‌لوح هم گوش می‌دادند.

او تاکید کرد: نامزد‌ها باید در این فرصت تبلیغاتی به ارائه برنامه‌ها و معرفی کابینه خود بپردازند تا مردم متوجه شوند که آن‌ها در آینده چه برنامه‌ای برای رفع مشکلات مردم با استفاده از سرمایه مردمی و امکانات، اختراعات و اکتشافات پیشرفته کشور دارند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.