ایزدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بودجه بنیاد شهید و امورایثارگران طی امسال تقریبا ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی ایزدی، معاون حقوقی و امور پارلمانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سرکشی میدانی و رسیدگی به مشکلات حدود ۸۵۰ هزار خانواده تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران، هدف از سفر‌های استانی است و با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته خدمات خوبی به این عزیزان در حوزه‌های بیمه، درمان و خدمات جانبی عرضه شده است.

او افزود: بخش زیادی از مطالبات جانبازان پرداخت شده و با پیگیری‌های انجام شده، تعداد زندانیان جرائم غیرعمد ایثارگر و خانواده شهدا به هزار و ۸۸ نفر کاهش یافته است.

 ایزدی با بیان اینکه بودجه بنیاد شهید طی امسال تقریبا ۲ برابر شده است، از پیگیری برای واگذاری زمین به افراد فاقد زمین و نیز پیگیری برای اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان  نیز در این دیدار  گفت: اگر چه روند حل مشکلات خانواده‌های شهدا و جانبازان قابل قبول است؛ اما این قشر هنوز چند دغدغه دارند از جمله بحث اشتغال فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران که نیاز است ضمانت اجرایی این موضوع لحاظ شود.

اوبا بیان اینکه آزادی زندانیان غیرعمد خانواده‌های شهدا و ایثارگر نیز باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: سرکشی به خانواده‌های شهدا و جانبازان بایستی به طور مستمر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مسئولان انجام شود.

  انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.