استاندار کرمان به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و در آستانه روز شهدا به دیدار تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان قطع نخاعی شهر کرمان رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز (۲۱ اسفند ماه) به مناسبت عید مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) به دیدار دو نفر از جانبازان قطع نخاع دوران دفاع مقدس احمد گروئی و حمید نصری رفت.

زینی وند با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت: جانبازان قطع نخاع و خانواده آن‌ها رنج مضاعفی را تحمل می‌کنند و ما وظیفه داریم در خدمت آن‌ها باشیم و مشکلاتشان را برطرف کنیم.

استاندار کرمان همچنین در آستانه روز شهداء به دیدار خانواده شهید نیروی انتظامی منصور زنده‌روح و شهید دفاع مقدس محمدرضا فدائی رفت و ضمن تبریک عید سعید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، از والدین شهدا تجلیل کرد.

پدر شهید فدائی از اقداماتش در توسعه فرهنگ کتابخوانی و احداث چند باب کتابخانه در سطح استان گفت و چند جلد کتاب نیز به استاندار کرمان هدیه داد.

 صالحیان مدیر کل بازرسی استانداری، گروئی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان و شفیعی مشاور استاندار در امور ایثارگران در این دیدار‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار