طی چند روز اخیر آب آشامیدنی شهرستان لامرد با قطعی و افت فشار مواجه شده که آبفای لامرد اعلام کرده به زودی مشکل برطرف می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، چند روزی ست که مردم شهرستان لامرد به دلیل قطعی آب با مشکلات عدیده ای مواجه شدند که مسعود مسعودنیا مدیر آبفای شهری شهرستان لامرد اعلام کرد که تا در کمتر از ۲۴ ساعت آینده مشکل حل شود.

او، درباره علت کمبود و افت فشار آب در شهرستان لامرد گفت: در چند روز گذشته برای ساعاتی آب محرم قطع شد که در پی آن ۷۰ درصد مخازن آب نیز خالی شد.

مسعود نیا، با اشاره به وجود ۴۶ هزار مشترک آب در شهرستان لامرد  بیان کرد: حدود ۷۰ درصد آب مصرفی لامرد و اشکنان از آب طرح محرم  هستند.

مدیر آبفای شهری شهرستان لامرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سهمیه اختصاص یافته به شهر لامرد از طریق خط انتقال آب طرح محرم چه مقدار بوده، تصریح کرد: آب تخصیصی مصوب شده به لامرد ۳۶۰ لیتر در ثانیه است که  ورودی آب ۲۰۰ لیتر در ثانیه بیشتر نیست.

او، با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا ۵۰ لیتر آب در ثانیه را به شبکه ورودی تزریق کنیم، ادامه داد: آبرسانی طرح  محرم از طریق سد کوثر واقع در بهبهان انجام می شود که در فاصله ۷۰۰ کیلومتری شهرستان لامرد قرار دارد و این خط یکی از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی بوده که تحول عظیمی در منطقه ایجاد کرده است.

مسعود نیا، افزود: کمبود بارش باران، تولید کم و مصرف بالای آب در تابستان از سوی مشترکان یکی از علل افت فشار آب است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قطع آب ، افت فشار آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار