به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزدگفت: به منظور بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز، در حال حاضر تمامی خدمات مرتبط با گاز طبیعی از سوی دفاتر دفاتر پیشخوان و ICT روستایی در مرکز استان و سایر شهرستانها قابل ارائه است و ۱۰۷ دفتر نسبت به ارائه خدمات به مشترکین در حال فعالیت هستند.
او افزود: از مجموع ۶۳۲ هزار و ۲۶۹ خدمت ارائه شده، ۵۶۶ هزار و ۶۰۹ مورد مربوط به چاپ آنی قبوض، ۲۰ هزار و ۳۹۵ مورد ثبت کارکرد کنتور، ۱۷ هزار و ۷۰۷ مورد تغییر شماره تلفن همراه، ۱۶ هزار و ۴۳۴ مورد اشتراک پذیری، ۶ هزار ۶۷۶ مورد نصب علمک، ۳ هزار و ۲۷ مورد تغییر نام، ۴۵۷ مورد قطع گاز، ۳۵۷ مورد تغییر آدرس، ۳۵۱ مورد تست کنتور، ۲۵۵ مورد جابجایی علمک و یک مورد نیز مربوط به جمع آوری علمک است.
میدانشاهی ادامه داد : تمامی آموزشهای لازم در خصوص مجموعه مقررات و شرایط استفاده از گاز طبیعی و چگونگی ارائه خدمات شرکت گاز از سوی کارشناسان این شرکت داده شده ضمن اینکه بر تکریم ارباب رجوع و رعایت قوانین حقوق شهروندی در برخورد با مراجعین نیز تأکیدات لازم صورت پذیرفته است.
انتهای پیام/ی