سرهنگ بازیار گفت: تعامل امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی با شهرستان‌های همجوار، امنیت را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ امیـــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در جلسه تعاملی با سرهنگ "هدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان از توبع استان لرستان و سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ضمن تقدیر از تعامل مستمر و ارتباط منسجم آن‌ها با انتظامی شهرستان بدره، تعامل اطلاعاتی با مجموعه انتظامی شهرستان‌های همجوار را عامل تسریع در اجرای مأموریت‌های پلیسی و ارتقاء امنیت منطقه‌ای دانست.

او با تأکید بر رضایت بخش بودن وضعیت همکاری اطلاعاتی و انتظامی شهرستان‌های همجوار افزود: شناسایی بستر‌های جرم خیز و کاهش نرخ جرائم در سطح منطقه، مستلزم ادامه روند این چنین تعاملاتی می‌باشد.

در ادامه این جلسه سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی شهرستان رومشکان از توابع استان لرستان در این نشست اجرای موفق ماموریت‌های انتظامی- ترافیکی در سطح کلان را مستلزم پشتیبانی عملیاتی و اطلاعاتی بین استان‌ها و شهرستان‌های همجوار عنوان کرد و ادامه داد: تحقق این امر مستلزم استقرار امنیت پایدار، کسب رضایتمندی مردم و ارتقا احساس آرامش و آسایش شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

او اضافه کرد: مطمئناً با همکاری متقابل فرماندهان انتظامی شهرستان‌های همجوار، برقراری و حفظ امنیت و رضایتمندی مردم به نقطه مطلوبی خواهد رسید.

سرهنگ محمد زمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در ادامه با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در حوزه‌های مرتبط با نظم و امنیت، اظهار داشت: برای تسهیل در امور مردم و ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان، گسترش دامنه تعامل و ارتباط‌های قوی بین رده‌های شهرستان‌های همجوار در استان‌های هسایه و هم مرز، ضروری است.

او پیشگیری از جرائم و آسیب‌های جامعه را از جمله رویکرد‌های مهم در ماموریت‌های ناجا خواند و یادآور شد: رصد اخبار و تبادل اطلاعات وقایع در حوزه‌های استحفاظی همجوار، تاثیر بسزایی در تحقق این امر دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.