ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید به تمجید از سرمربی جدید این تیم کارلو آنچلوتی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ادن آزار، ستاره بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید که هم اکنون در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، در مصاحبه‌ای درباره حضور آنچلوتی در رئال مادرید و خروج زیدان از این تیم عنوان کرد: آمدن آنچلوتی خبر خوبی برای باشگاه است، من شخصاً او را نمی‌شناسم؛ اما آن چه از او شنیده ام این است که فرد خوب و محترمی است و همچنین می‌دانم که در سال‌های گذشته چند باری به حضور من در تیم‌های خود علاقه داشته است.

او ادامه داد: همه بازیکنان و مدیران در باشگاه رئال مادرید می‌دانیم که او یک مربی بسیار باتجربه است. او شهر و توده‌های مردم را می‌شناسد. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم کار‌های بزرگی را با هم انجام دهیم.

این ستاره بلژیکی در ارتباط با زیدان، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید نیز عنوان کرد: ‏نزدیک بودن هر روز به او آن هم به عنوان مربی رئال مادرید بهترین اتفاق بود. هیچ چیز بهتر از این نیست که توسط الگوی خود آموزش ببینید.

آزار که هفته‌های پایانی رقابت‌های لالیگا را به علت مصدومیت از دست داده بود، اکنون از بند مصدومیت رهایی یافته است و خود را با تیم ملی بلژیک برای رقابت‌های قهرمانی یورو آماده می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار