مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان از افزایش ۵۳ درصدی تولید خالص برق این نیروگاه در ۲ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالمجید دیناروند مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: با احتساب افزایش ۵۳ درصدی، میزان تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت.

او افزود: میزان تولید برق نیروگاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش یافته است.
دیناروند بیان کرد: این نیروگاه در اردیبهشت امسال بیش از ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه توزیع نیروی برق قرار داده است.

اوبا بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح، توان تولیدی یک هزار مگاوات انرژی را دارد ادامه داد: این توان تولیدی به طور دقیق با مگاوات نصب شده آن برابر است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت نزدیک به ۲۷ سال از نصب و عمر آن، با افت کارکرد مواجه می‌شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی، توان اولیه را نخواهند داشت.

دیناروند افزود: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان کارکنان تلاشگر داخلی، ارزشمند و با تجربه بهره‌مند است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.