بیش‌از یک میلیون پرس غذای گرم ماه رمضان در سیستان و بلوچستان توزیع شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: بیش‌از یک میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم ویژه ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی» امسال میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد توزیع شده است.

سیدمهدی عبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: رزمایش «ایران همدل – اطعام مهدوی»  در حقیقت مرحله سوم پویش «ایران همدل» بود که پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه در دستور کار کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در سطح کشور قرار گرفت.

او  ارزش غذاهای توزیع شده را بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رزمایش، علاوه بر توزیع روزانه غذای گرم در مناطق محروم در مجموع بیش از ۱۱۲ هزار افطاری ساده نیز توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی نیز در این رزمایش مدنظر ما بوده تا حداقل نیاز عزیزان برطرف گردد که در این راستا، حدود ۴۵ هزار بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی، نیز در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

او با بیان اینکه تعداد ۱۲۱ آشپزخانه در سیستان و بلوچستان در طول ماه مبارک رمضان همه روزه کار طبخ غذای گرم را انجام می‌دادند که با کمک مردم میان نیازمندان توزیع می‌شد افزود: از همه مردم خونگر استان،خیّرینی که پشتیبان و یاور کمیته امداد حضرت امام(ره) بوده‌اند و همکاران پرتلاش ما در این استان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار