به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، تولیدکنندگان گوشیهای هوشمند در حال گسترش اکوسیستم محصولات خود هستند تا سبد این شرکتها شامل محصولات زیادی شود. ابتدا ساعتهای هوشمند، سپس هدفونهای بی سیم و اخیراً برچسبهای ردیابی، که بسیار مورد اقبال کاربران واقع شده است.
شرکتهای سامسونگ و اپل قبلاً با دستگاههای SmartTag و AirTag خود وارد این بخش شده اند. اکنون هم OnePlus اعلام کرده که علامت تجاری جدید این حوزه است.
شرکت Never Settle اخیراً یک علامت تجاری به نام "OnePlusTag" ثبت کرده است، اما نوع دستگاه آن هنوز مشخص نیست. اما مطمئناً با توجه به اسم آن مشخص است که یک برچسب ردیابی است.
شرکت وان پلاس در مورد برنامههای خود به طور عمومی صحبت نکرده است، اما این شرکت برنامهای را برای ۱۰ ژوئن در نظر گرفته است که گوشی هوشمند Nord CE 5G در مرکز توجه قرار دارد. البته این شرکت میتواند برچسب ردیابی خود را برای یک رویداد در آینده ذخیره کند. گوشی هوشمند Nord ۲ هم باید در تابستان یک کنفرانس داشته باشد و در پاییز باید منتظر دیدن مدل OnePlus ۹T این شرکت باشیم.
شایعات حاکی از آن است که شرکت اوپو هم، در حال کار بر روی برچسب ردیابی است و با در نظر گرفتن میزان همکاری وان پلاس و اوپو در سالهای اخیر ، این احتمال وجود دارد که محصول وان پلاس به سادگی با تغییر نام تجاری، در اختیار اوپو قرار بگیرد. در نهایت ، مهمترین نکته این است که آیا دستگاه از فناوری فوق باند پهن استفاده میکند یا خیر. مورد اخیر به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است و امکان پیگیری دقیقتر را فراهم میکند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/