فرماندار تفت گفت: به دلیل حضور گسترده مردم استان به مناطق ییلاقی این شهرستان، تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم در این مناطق فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات به‌ویژه انتخابات شورا‌های اسلامی روستایی در ۱۲۱ روستای این شهرستان، ضروری است مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی همکاری لازم با ستاد انتخابات شهرستان را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در دستور کار قرار دهند.

فرماندار تفت به بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امیدواریم با همکاری و تعامل بسیار خوب هیئت‌های اجرایی، نظارت شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخاباتی سالم و باشکوه در شهرستان برگزار کنیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با اشاره به گستردگی برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از یک سوم روستا‌های استان در این شهرستان تفت قرار دارد و در روز برگزاری انتخابات به دلیل تعطیلی پایان هفته شاهد حضور گسترده مردم از مرکز و سایر نقاط استان به مناطق ییلاقی شهرستان خواهیم بود، تمامی تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم در این مناطق با رعایت قوانین و مقررات و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شده است.

نوکار با اشاره به قانون منع از استفاده امکانات دولتی در تبلیغ از نامزد‌های انتخابات تأکید کرد: مدیران شهرستان اهتمام خویش را برای اجرای قوانین و مقررات به‌کار گیرند و با برگزاری جلسات توجیهی کارمندان مجموعه خود نسبت به قوانین و مقررات انتخابات آگاه سازند.

فرماندار شهرستان وظیفه مجریان انتخابات را برگزاری باشکوه و سالم انتخابات دانست و اظهار داشت: وظیفه مسئولان اجرایی برگزاری انتخاباتی قانونی با حضور حداکثری مردم است و ما مسئولیت شرعی و قانونی داریم بدون هرگونه جانب داری و اعمال‌نظر و با رعایت بی‌طرفی کامل از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت و محافظت کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام توان خود را برای دعوت مردم به مشارکت در این رویداد مهم و حساس به‌کارگیرند تا با حضور حداکثری؛ هر رأی مردم تیری بر چشم دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس باشد.

نوکار به مشکل کم‌آبی و خشک‌سالی اشاره و از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نهایت تلاش خود را به منظور صرفه جویی در مصرف آب و برق مجموعه تحت نظر خود به کار گیرند تا به یاری خدای بزرگ از این تابستان با کمترین مشکل عبور کنیم.

فرماندار شهرستان با تشکر از تلاش زحمات مدیران دلسوز و زحمتکش شهرستان بر موضوع تکریم ارباب‌رجوع و تسریع در رسیدگی به امور آنان تأکید و اظهار داشت: نظارت بر عملکرد ادارات از سوی دفتر بازرسی فرمانداری و بازرسین نامحسوس انجام می‌شود و در صورتی که در رسیدگی به امور مردم قصور و کوتاهی صورت گیرد با مدیر و کارمند آن اداره بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

او در ادامه بیان داشت: تعیین مسئول روابط عمومی ادارات برای پاسخگویی به اصحاب رسانه و افکار عمومی از دیگر اقدامی است که مدیران باید در دستور کار خود قرار دهند تا ضمن تشریح و تببین فعالیت‌های خود، پاسخگوی انتقادات و پیشنهاد‌های مردم باشند و آنان را برای بهبود عملکرد خود به کار گیرند.

فرماندار تفت به تخصیص اعتبارات اشاره و بیان داشت: مدیران شهرستان با توجه به محدودیت زمانی برای جذب اعتبارات سال ۹۹ نهایت تلاش خود را به‌کارگیرند تا اعتبارات شهرستان به‌طور کامل جذب شود چراکه تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ بر مبنای عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات سال ۹۹ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.