هم زمان با سراسر کشور مرحله چهارم رزمایش همدلی مومنانه نیروی انتظامی در استان فارس اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: در چهارم رزمایش همدلی مومنانه تا کنون ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود پانصد هزار تومان در سراسر نیروی انتظامی کشور تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او افزود: در این رزمایش نیروی انتظامی استان فارس هم تا کنون ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه کرده و با همکاری با کمیته امداد استان فارس این بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان، ایتام و افراد آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان فارس پس از دستور مقام معظم رهبری برای اجرای طرح‌های مواسات و کمک‌های مومنانه همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد داشته اند که در این مرحله نیروی انتظامی استان فارس ۱۵۰۰ بسته معیشتی از این کمک‌ها را در اختیار کمیته امداد قرار داده تا بین ایتام و نیازمندان و محرومان استان در روستا‌ها و نقاط محروم توزیع کند.

بذر افشان افزود: مشارکت‌های چند جانبه بین کمیته امداد، ارتش و سپاه پاسداران در اجرای رزمایش‌های کمک‌های مومنانه در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار