آمادگی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه/ ۵ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در مهاباد همکاری دارند

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، جمعه ۱۴ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

۵ هزار مهابادی انتخابات ۱۴۰۰ را برگزار می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: پنج هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری را در این شهرستان برعهده دارند.

سلیمان پاکزاد افزود: این عوامل شامل اعضای صندوق ها، ناظران، بازرسان، اعضای هیات‌های اجرایی و اعضای تامین امنیت صندوق‌های رای مشتمل بر نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هستند تا انتخاباتی سالم، امن و باشکوه را برگزار و از آرای مردم حفاظت شود.

او با بیان اینکه در هر صندوق ۱۸ تا ۱۹ نفر و در مجموع سه هزار و ۳۳۴ فرآیند رای گیری را برعهده دارند، ادامه داد: تمامی تدارکات و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان مهیا شده است تا مردم بتوانند در پای صندوق‌های رای حاضر شده و در امنیت و آرامش کامل به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

آمادگی کامل برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد

عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان مهیا شده است.

او افزود: خوشبختانه روند برگزاری انتخابات بر اساس زمان بندی انجام شده در حال اجرا است و این شهرستان از حیث تایید صلاحیت داوطلبان از بیشترین تعداد در بین دیگر شهرستان‌های استان برخوردار است.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته و تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار این ستاد قرار داده و با تمام توان پای کار باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.