مظلومی از انعقاد قرار داد ساخت فرودگاه بهبهان و از آغاز به کار عملیات اجرای آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده با شبکه استانی خوزستان در توضیح اقدامات انجام شده در حوزه انتخابی خود گفت: آرزوی دیرینه مردم بهبهان در ارتباط با ساخت فرودگاه به زودی محقق می‌شود، زیرا که قرار داد عملیاتی کردن آن با پیمانکار آغاز شده و به زودی منتشر می‌شود.

او همچنین با بیان اینکه فاز «بی» و «سی» بیمارستان ولیعصر به زودی مورد بهره برداری و استفاده خواهد گرفت افزود: اعتبارات لازم در بودجه ۱۴۰۰ برای عملیاتی ساختن بخش «A» این بیمارستان با اعتبار اولیه ۳۵ میلیارد تومان نیز اختصاص می‌یابد.

مظلومی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه راه‌ها در بخش بهبهان و آغاجاری بیان کرد: احداث ۵ روگذر در جاده بهبهان و رامهرمز، پروژه تعریض جاده بهبهان-زیدون در پروژه‌های ملی و کلنگ زنی پروژه جاده حیات آباد به تشان نیز مصوب شده و بزودی نیز پروژه تعریض جاده امیر حاضر به تشان هم کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی همچنین از گذراندن مراحل پایانی پالایشگاه آغاجاری خبر داد و افزود: پالایشگاه زیدون در مرحله پایانی واگذاری زمین قرار دارد و توافقاتی در زمینه ساخت ۲ پالایشگاه پایین دستی بید بلند خلیج فارس نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار