استاندار گیلان خبر داد؛

توسعه دولت الکترونیک برای‌ ارائه خدمات بهتر به مردم

استاندار گیلان گفت:دولت الکترونیک برای ارائه خدمات بهتر به مردم توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که شماری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند؛ مبنا و چگونگی هزینه کرد اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، لایحه قانونی بودجه ۱۴۰۰، آیین نامه اجرایی و بخشنامه‌هایی که توسط دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می‌شود، عنوان کرد.

وی استفاده از زمان و رعایت اصل صرفه جویی را از اولویت‌ها خواند و ادامه داد: لازمست برای ارائه خدمات بهتر به مردم، توسعه دولت الکترونیک مورد توجه باشد.

استاندار گیلان دولت الکترونیک را موجب شفاف‌سازی در امور، افزایش بهره وری و تقویت سلامت اداری ذکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اولویت‌سنجی و اولویت‌بندی امور را موجب مدیریت اثربخش منابع خواند.

زارع منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان که توسط دولت و مجلس شورای اسلامی مصوب شده را ظرفیتی مناسب دانست و با اشاره به اعلام آمادگی یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری برای فعالیت در این منطقه گفت: مبنای فعالیت‌ها باید بر اساس سند آمایش سرزمینی و با اولویت اشتغال بومی با رویکرد کشاورزی، صنایع پاک، گردشگری و حفظ محیط زیست باشد.

در این جلسه رسول فرخی نماینده لاهیجان و سیاهکل، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا، احمدی سنگری و سیدعلی آقازاده نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.