دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از آمادگی کامل ستاد‌های انتخابات استان آذربایجان شرقی از نظر زیرساخت‌ها، اقلام و تجهیزات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، شفاف و باشکوه در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

او با اشاره به پیش‌بینی ۳۴۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان افزود: ۴۰۰۰ شعبه ثابت نیز برای انتخابات شورا‌های استان پیش‌بینی شده است.

او در خصوص نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای گفت: تمام تمهیدات لازم برای اطمینان مردم از رعایت شیوه‌نامه‌ها پیش‌بینی شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

محمدزاده همچنین آمار واجدان شرایط رای دادن را در استان سه میلیون و ۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۰ هزار نفر برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: در شعب اخذ رای شهر تبریز، به جای صندوق‌های پلاستیکی، ۳ تا ۵ دستگاه الکترونیکی اخذ رای پیش‌بینی شده است.

او گفت: احراز هویت در تمام شعب اخذ رای در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 مهدوی فرماندار تبریز گفت: در شهرستان تبریز ۸۲۱ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که ۷۰۰ شعبه در تبریز به صورت تمام الکترونیک خواهد بود و۱۲۱ شعبه نیز در شهر‌های سردرود، باسمنج و خسروشاه در نظر گرفته شده است.

او گفت: در تبریز ۱۸۴۰ دستگاه الکترونیکی و ۳۵۸۶ دستگاه احراز هویت برای انتخابات در نظر گرفته شده است و تلاش کنیم رای گیری صحیح و سالم و شفافی برگزار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار