فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت فرا رسیدن سی و دومین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام راحل را نجات بخش ملت‌های مظلوم و ستمدیده عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در متن پیام تسلیت سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان که به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد صادر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.» مقام معظم رهبری

۳۲ سال از ارتحال جانسوز سلاله بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، در هم کوبنده بساط حکومت ننگین ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و پیام آور آزادی محرومان و ستمدیدگان می‌گذرد. امروز اگر چه امام عزیز در کنار ما حضور ندارد، اما افکار و اندیشه‌های بلند وی در تمامی ملل جهان نشر یافته و باعث نجات ملت‌های مظلوم و ستمدیده از یوغ ستمگران و مستکبران جهان شده است.

هرچند که جای پرچمدار این نهضت حسینی در میان ما خالیست، اما روح بلند حضرتش همواره در جمع مشتاقان و رهروان حاضر و انوار تابناک سخنان و رهنمود‌های راهگشای آن بزرگوار روشنی بخش بشریت است و خداوند متعال را شاکریم که در نبود آن امام عظیم الشان امروز رهبری نظام انقلاب اسلامی و هدایت جامعه ایران به دست خلف صالح وی، مبارز خستگی ناپذیر جبهه مقابله با استکبار و جانباز انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هدایت می‌شود.

نیمه خرداد همچنین یاد آور قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ است که به عنوان یکی از رویداد‌های جاودان و تأثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می‌رود. از این قیام می‌توان به عنوان ریشه انقلاب اسلامی یاد کرد که به دست پیر مراد انقلاب در سرزمین ایران آبیاری شد و سرانجام در بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

این جانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد اعلام می‌دارم که امروز نیرو‌های انتظامی به عنوان وارثان این میراث گرانبها ضمن تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با جان و دل از آرمان‌های بلند و ارزشمند انقلاب امام خمینی (ره) پاسداری کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.