فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حضور در انتخابات پیش رو منجر به بیمه کردن انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه پنجشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مصلی شاهین شهر ضمن تسلیت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و گرامی داشت یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید تازه تفحص مجید جزایری گفت: هر چه داریم از امام (ره) و شهدا است و باید همواره پیرو راه آن‌ها باشیم.

او با بیان اینکه چهار ویژگی امام از نگاه شهید مطهری ایمان، عامل به مردم و دارای روحیه پیگیری، تلاش و استکبار ستیزی بود، ابراز داشت: همین روحیه استکبار ستیزی و توجه به مردم امام (ره) یار و یاور مظلومان جهان بوده است.

مأموریت اصلی دشمن نابودی نظام است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه با گذشت ۴۳ سال از انقلاب ما همچنان گرفتار مبارزه با نظام استکبار هستیم، ادامه داد: امروز دشمن برای پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه در دو جبهه داخلی و خارجی با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای است و مأموریت اصلی آن‌ها نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی رشد کرده و رو به روی منافع غربی‌ها ایستاده است، افزود: پژوهشکده‌های آمریکایی و یهودی به دنبال ایجاد فتنه‌ای هستند که ایران را در داخل نابود کنند تا از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آورند.

آمریکا قصد دارد با جریان نفوذ در کشور دوگانگی ایجاد کند

سردار فدا با تاکید بر اینکه در سوابق تاریخی کارنامه آمریکا در ایجاد فتنه در کشور مشخص است، تصریح کرد: آن‌ها قصد دارند با استفاده از جریان نفوذ در کشور اختلاف و دوگانگی بین نخبگان ایجاد کنند.

او با بیان اینکه دشمن سعی دارد با ورود به حوزه‌های فرهنگی نسبت به تغییر ذائقه مردم اقدام کند، ابراز داشت: امروز هم به دنبال راه انداحتن کارناوال‌های رأی ندادن هستند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب مستعمره آمریکا و انگلیس بوده است، ادامه داد: این در حالی است که امروز هر کجا حرکتی ضد آمریکایی و اسرائیلی اتفاق می‌افتد پای ایران در میان است.

او گفت: قابلیت‌های ایران در زمینه نظامی وصف ناشدنی است به گونه‌ای که دشمنان به شدت از اقتدار موشکی ما می‌ترسند، موشک‌هایی که امروز بدون هیچ خطایی به سمت تلاویو و حیفا پایگاه رژیم شیطان صفت اسرائیل را نشانه گرفته‌اند.

برخی به دنبال غرب گرایی و از بین بردن ارزش‌ها هستند

سردار فدا با اشاره به اینکه برخی به دنبال غرب گرایی و از بین بردن ارزش‌ها هستند، ادامه داد: وظیفه تک تک ما این است که جبهه قوی برای مقابله با این تهدیدات ایجاد کنیم و باید در این زمینه پیرو رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب باشیم.

او با بیان اینکه امروز همه خصوصیات امام خمینی (ره) را در رهبر معظم انقلاب می‌بینیم، اضافه کرد: سومین عنصر بعد از اسلام و ولایت مردم هستند و باید به آن توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند هزینه و خسارت سازش بیشتر از ایستادگی و مقاومت است، گفت: باید بصیرت داشته باشیم و راه درست و غلط را به خوبی تشخیص دهیم.

او همچنین به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در این انتخابات انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.