نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک امروز در خطبه‌های نماز جمعه با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، و شورا‌های اسلامی در ۲۸ خرداد ماه امسال گفت: مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم استان مرکزی همراه و همگام با ملت ایران باید در این دوره از انتخابات حضور پرشور و آگاهانه داشته و با انتخاب افراد اصلح در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.

او اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید با حضور آگاهانه در انتخابات آتی رئیس جمهور مقتدر، عدالت خواه، ضد فساد و توانمند را انتخاب کنند.

خطیب جمعه اراک بیان کرد: دولت آتی باید دولت مشورت پذیر باشد و از نخبگان و مردم در انجام امور استفاده کرده و با حمایت از بنگاه‌های خرد و کوچک برای جوانان و مردم اشغال ایجاد کند.

او تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات باید برنامه‌های خود را برای رفع بیکاری، مسکن، افزایش صادرات غیر نفتی و سرمایه گذاری در کشور و استقلال جوانان ارایه دهند و تبلیغات حکیمانه داشته باشند و از انجام تبلیغات منفی و خلاف قانون و توهین به افراد خودداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مدیون فکر بلند، تقوا، عرفان و عظمت امام خمینی (ره) بوده و خواهند بود اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تلفیق جمهوریت و اسلامیت جمهوری اسلامی را در کشور تاسیس و راه را برای مردم سالاری دینی، توانمند سازی جامعه و شهادت را باز کرد.

آیت الله دری افزود: امام خمینی (ره) با تاسیس جمهوری اسلامی ایران دست رضا شاه، ساواک، صهیونیست‌ها و غربی‌ها را از این سرزمین کوتاه کرد و آزادی، عزت و عظمت را به ملت هدیه داد و راه پیشرفت را برای کشور هموار کرد.

او ادامه داد: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب و شهدا علاوه بر فعالیت در زمینه موشکی و پهبادی در زمینه‌های پزشکی، صنایع صلح آمیز هسته‌ای و هایتک فعال است.


نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی یادآور شد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال جاری امسال وضع تولید گندم مناسب نبوده و باید از کشاورزان حمایت کرد و منابع به تولید نهاده‌ها و مرغ اختصاص یابد و همچنین با حمایت از زیرساخت‌های صنعت برق، برق تولید شود تا شهروندان با مشکل خاموشی مواجه نشوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.