رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در برهه حساس انقلاب قرار داریم و فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که دلسوز و امین مردم و پایبند به قانون اساسی باشد و از حقوق ملت دفاع کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مسعود خاتمی رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان شامگاه جمعه در جمع مردم خوانسار با گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف انقلاب امام دفاع از مستضعفین و زاغه نشینان و استقلال ایرانی بود.

او افزود: اساس انقلاب بر پایه خدمت به مستضعفین بنا شده است و مشی اشرافیت گری برای انقلاب آفت است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه ۱۵ خرداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب بود و این انقلاب اصولی دارد که هر فردی باید به آن پایبند باشد، تأکید کرد: اگر در حفظ انقلاب کوتاهی کنیم به اصول انقلاب و آرمان‌های نظام خیانت کردیم.

سفارش امام این بود که نگذاریم انقلاب به دست نااهلان

او با بیان اینکه امام سفارش کرد که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و لیبرال‌ها بیفتد، افزود: فردی که روحیه انقلابی و اعتقادی به اصول امام ندارد و خوی استکباری و لیبرال دارد نااهل است، چون سر اصول امام و انقلاب معامله می‌کند که در این هشت سال دیدید که با یک دیپلماسی وادادگی چه بر سر اقتصاد کشور آورند.

او گفت: هشت سال استقلال و پیشرفت اقتصاد کشور را در گرو مذاکره با آمریکا گذاشتند و هنوز نیز در حرف‌های رییس جمهور وادادگی شنیده می‌شود، اما دیگر این حنا رنگی ندارد.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: وظیفه ما انتخاب فردی اصلح است که روحیه مبارزه با ظلم ستیزی دارد، در برهه حساس انقلاب قرار داریم و فردی برای رییس جمهور ایران انتخاب شود که دلسوز و امین مردم و پایبند به قانون اساسی باشد و از حقوق ملت دفاع کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.