رژیم صهیونیستی در حالی مهار کرونا را جشن می‌گیرد که صهیونیست‌ها از بحران اقتصادی موجود رنج می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری صهیونیستی وای نت نیوز، در حالی که رژیم صهیونیستی مهار به اصطلاح موفق همه گیری کرونا را جشن می‌گیرد که بسیاری از ساکنین شهرک‌های صهیونیست نشین از مشکلات اقتصادی این بحران خسارت سنگینی دیده اند و این خسارات همچنان ادمه دارد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، پس از تعطیلی بسیاری از مشاغل، کاهش فرصت‌های شغلی و کمک اقتصادی ناچیز ارائه شده به شهروندان در زمان بحران همه گیری، بسیاری از خانواده‌ها را که قبلاً در طبقه متوسط جامعه قرار داشتند، ناگهان در فقر گرفتار شدند.

گزارش جدید انجمن بین المللی مسیحیان و یهودیان (خیریه‌ای که به نیازمندان صهوینستی کمک می‌کند)، این واقعیت را نشان می‌دهد که خانواده‌هایی که در شهرک‌های صهیونیست نشین زندگی می کنند پس از همه گیری کرونا حتی ابتدایی‌ترین محصولات را نمی‌توانند تهیه کنند.

بر اساس این گزارش، حدود یک چهارم صهیونیست‌ها از انجمن‌های خیریه یا اعضای دیگر خانواده کمک می‌گیرند تا بتوانند از عهده تهیه غذای کافی برآیند.

حدود یک سوم صهیونیست‌ها گفته اند که علاوه بر هزینه تهیه غذ، مجبور به پرداخت هزینه‌هایی مانند مالیات بر املاک، اجاره و بدهی‌های موجود هستند. تقریبا نیمی از صهیونیست‌ها هم گفته اند که استاندارد زندگی آن‌ها در یک سال گذشته کاهش یافته است.

گزارش اخیر انجمن بین المللی مسیحیان و یهودیان همچنین نشان می‌دهد که طی سال گذشته،  ۷۲ درصد از صهیونیست‌ها خرید میوه را متوقف کردند؛ و ۶۵ درصد سبزیجات کمتری را خریداری می‌کنند. میوه، سبزیجات و محصولات لبنی کالا‌های اساسی هستند که برای بسیاری از صهیونیست‌ها  به یک کالای لوکس تبدیل شده است.  

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار