وزش باد و گردوخاک در شمال، شرق و مرکز اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک از بعد از ظهر امروز بخش‌هایی از مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان را در برمی‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان به استقرار جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اشاره کرد و گفت: آسمان بسیاری از مناطق استان امروز صاف تا کمی ابری است و از ساعات بعد از ظهر وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: وزش باد در بخش‌هایی از مناطق شمال، شرق و حتی مرکز استان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است و روز دوشنبه غبار صبحگاهی را در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، خاطرنشان کرد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار