مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی ثبت نشده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶، آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۱۷ بیمار جدید شامل ۳ بستری و ۱۴ سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۱۱ مورد از بیرجند، ۲ مورد از قاین، ۲ مورد از درمیان، ۱ مورد از سربیشه و ۱ مورد از زیرکوه بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۶۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۶ نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت:از این تعداد ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۳ نفر نامساعد است.

او افزود: در شبانه روز گذشته ۳۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۳۷ بیمار شامل ۱۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۳۰۳ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۵۸ هزار و ۹۵۳ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۲۶۹ بیمار شد.

او افزود: در ادامه روند واکسیناسیون در خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته ۷ دز واکسن نوبت اول و ۲۲ دز نوبت دوم به افراد گروه‌های هدف تزریق شد که در مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۴۹۴ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۴ هزار و ۷۴۳ نفر رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.