ده‌ها شهرک نشین با حمایت نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، ده‌ها شهرک نشین با حمایت شدید نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، از سوی ورودی «باب المغاربه» به مسجدالاقصی یورش بردند.

پایگاه خبری «عرب ۴۸» گزارش داد ۶۸ شهرک نشین با یورش به مسجد الاقصی، اقدام به انجام کار‌های تحریک آمیز در صحن‌های این مسجد کردند. این یورش پیش از راهپیمایی تحریک آمیزی است که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود.

قرار است یک راهپیمایی، پنجشنبه شب در بخش قدیمی شهر قدس تا دیوار ندبه صورت پذیرفته و معمولا در آن هزاران شهرک نشین شرکت می‌کنند که طی آن، خواهان تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاوران خستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرگ فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار