نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نیاز به یک انقلاب در ساز و کار‌های کشور داریم و باید ساختار‌ها را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف که از شبکه دوم سیما پخش شد، گفت: من ۲۰ سال سابقه کار اجرایی دارم و ۱۳ سال است که در مجلس هستم و کسی که فکر می‌کند این کار، کار راحتی است و می‌تواند بدون کمک بقیه و مردم حل و فصل کند، مسئولیتی که بر دوشش گذاشته شده است را خوب نفهمیده است.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که عوض کردن مدیران مسئله را حل نمی‌کند؛ مشکل سر اینکه اصولگرا یا اصلاح طلب باشد، نیست. مشکل نهادی و رویکردی است؛ ما نیاز به یک انقلاب در ساز و کار‌های کشور داریم و باید ساختار‌ها را اصلاح کنیم.

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: ما برای همه مشکلات کشور یک نظام تحولی طراحی کردیم و طراحی راهبردی داریم، اما برای ۱۹ موضوع کشور، اقدام و پروژه داریم و فکر میکنم آماده‌ترین فرد حاضر در انتخابات کشور باشم.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: طراحی ما براساس اختیارات قانون اساسی است و آمده ام که قوانین خوب تصویب شده را به اجرا در بیاورم.

او در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم به جای اینکه به شعار‌ها توجه کنند باید به باور‌ها توجه کنند، یعنی در نظر بگیرند ببینند افراد در جایگاه‌هایی که قرار داشتند، براساس وظایف و اختیاراتی که داشتند، توانسته اند به خوبی از اختیارات خود استفاده کنند یا خیر.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: من جای مردم بودم به شعار‌ها اعتماد نمیکردم، چون شعار‌های زیادی داده شده و به آن عمل نشده است؛ مردم، چون احساس خیانت می‌کنند، ناامید هستند و به همین دلیل با صندوق رای قهر هستند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تاثیر تحریم‌ها در مشکلات کشور اظهار کرد: تحریم‌ها در مشکلات کشور موثر است، اما باید در نظر داشته باشیم که آیا اصلاح نظام بانکی، سیاست‌های پولی، آموزش و پرورش، فرهنگ کارآفرینی به تحریم ربط دارد یا خیر؟ باید این‌ها را درست کنیم و بعد به سراغ تحریم‌ها برویم.

قاضی زاده هاشمی در خصوص تمکین خود از قانون گفت: ۵ دوره نامزد نمایندگی مجلس شدم و ۱ دوره رای نیاوردم، تجربه رای نیاوردن دارم و از اول متعهد به قانون بودم و به آن تمکین کردم.

او درباره وعده‌ای در خصوص کمک ۵۰۰ میلیونی به زوج‌های جوان گفت: ۵۰۰ میلیون اعتبار در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهیم و منابع آن را در بودجه در نظر گرفتیم که این کار همان هدایت نقدینگی است.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۶۷ درصد وام‌های بانکی را دهک اول دریافت می‌کند؛ یک صندوق درست می‌کنیم و روش توزیع نقدینگی را تغییر می‌دهیم و فکر می‌کنم با این کار ازدواج را ۳ برابر می‌کنیم.

وی افزود: ۱۳۰ هزار میلیارد تومان توسط ۲۰۰ کد بورسی از بازار سرمایه خارج شده است برای اینکه دولت قصد داشت با تخلفاتی، کسری بودجه خود را جبران کند؛ ما این را به بازار سرمایه بر میگردانیم و در سه روز قادر به این کار هستیم.

قاضی زاده هاشمی درباره وضعیت فرزندان خود گفت: دو فرزند دارم، دخترم سال ۱ دانشگاه و پسرم کلاس هشتم است؛ دخترم دانشگاه صنعتی شریف درس می‌خواند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمدیم تا شرایط زیست را برای ساخت ایران جدید تغییر دهیم و شعارمان این است، ثبات و آرامش با دولت سلام برای ساخت ایران جدید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار