مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از سال ۹۲ تاکنون یعنی در دولت تدبیر و امید ۵ بیمارستان در کردستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح و آغاز بکار پنج بیمارستان در مرکز استان وچهار شهر بانه، سقز، سروآباد و دهگلان از دیگر اقدامات مهم دولت در حوزه درمان این استان است.

او افزود:بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثر سنندج در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و بصورت رسمی ارائه خدمات درمانی به مردم استان را آغاز کرد.

فلاحی بیان کرد:همچنین در سال ۱۳۹۵ بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای دهگلان، در سال ۱۳۹۷ بیمارستان ۶۴ تختخوابی رازی بانه و در سال ۱۳۹۹ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شفای سقز افتتاح شدند.

او اظهار داشت: همچنین توسعه اورژانس بیمارستان توحید سنندج، بوعلی و فجر مریوان و امام خمینی سقز، اخذ مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل از طرف وزارت بهداشت و درمان برای بیمارستان‌های کوثر، بعثت و توحید سنندج، بوعلی و فجر مریوان و رازی بانه و راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی غیرحضوری در بیمارستان‌های استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.